Tankar från ett synthak

Idag känner jag mig jävligt rock'n'roll. Några timmar kvar innan Way out west och jag är bakis.
Det gör alladeles för ont i huvudet när jag rör det fort. Hoppas jag kan dämpa obehaget med en masa koffein.

Det var trevlig igår på synthaket. Erik var på gott humör och vi tjatade om det mesta. 
Da DJ spelade helt ok musik och på ena väggen rullade det New ordervideos utan ljud. Märkligt att visa musikvideos utan ljud.
Synd att det var lite glest med folk, Går man dit ett helt sällskap kan man nog ha rätt kul.

Började snubbla hemåt strax före 12 men stannade vid Bishop arms vid järntorget för ytterligare öl. Sedan blev det fyllekebab och spårvagn hem.

Dags att förbereda dagens strapatser....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback